شهرداری تهران چه تعداد نیرو استخدام کرد؟/ درج اسامی کارکنان بلدیه در سامانه شفافیت

معاون شهردار تهران در خصوص جذب نیرو در شهرداری تهران گفت: زیر ۵۰۰ نفر در این دوره مدیریت شهری نیرو جذب کرده ایم

به گزارش شهر، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در خصوص جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری گفت: بر اساس قانون شهرداری تهران اجازه دارد به ازای هر ۲ نفری که از مجموعه خارج می شوند یک نفر را جذب کند ، ۳۰۰۰ نفر از مجموعه مدیریت شهری خارج شدند ولی ما که بر اساس قانون می توانستیم ۱۵۰۰ نفر جذب کنیم، این کار را انجام ندادیم.

وی با تاکید بر اینکه ما زیر ۵۰۰ نفر در این دوره مدیریت شهری جذب نیرو داشته ایم، گفت: ما یک سوم مجوزی که داشتیم، نیرو جذب کرده‌ایم.

 معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران  ادامه داد: ما با ارزیابی و وسواس فراوان نیرو می گیریم و تمام نیروها مراحل قانونی جذب را طی می کنند و حتما ارزیابی می‌شوند.

باقری به لیستی که از جذب نیروهای شهرداری تهران منتشر شده بود اشاره کرد و گفت: این لیست درست نبود و طی بررسی که کردیم پایگاهی که این خبر را زده در خارج از کشور است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروی های شهرداری تهران گفت: ما بر اساس قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را انجام دادیم و ۲ هزار وخرده ای از نیروها قراردادشان تغییر کرد.

باقری اضافه کرد: ما لیست نیروهای جذب شده در شهرداری تهران را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کردیم و چیز محرمانه‌ای نداریم.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که لیست افرادی که جذب شده‌اند در سامانه شفافیت شهرداری تهران درج می شود، گفت: لیست تمام نیروهای که از شهرداری تهران حقوق دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت وجود دارد و افراد جذب شده هم به آن لیست اضافه خواهند شد و حتما سامانه را به روز رسانی خواهیم کرد.ما کارها را بر اساس روال قانونی انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

پایان پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 31708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =