اکران‌های فرهنگی و آذین‌بندی شهر در منطقه ۲۰ انجام شد

شهردار منطقه ۲۰ گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و اجرای طرح بهاران خدمت، فضاسازی محیطی و آذین بندی شهر در منطقه ۲۰ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: در راستای حفظ ارزش‌ها و الگوهای انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی، برگزاری جشن های باشکوه انقلاب و اکران طرح های فرهنگی، آذین بندی و چراغانی معابر شهری در معابر، بزرگراه ها و محلات این منطقه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شد.

ناظم رضوی فضاسازی شهر با نصب بنرهای مناسبتی و پرچم جمهوری اسلامی ایران، آذین بندی نوری، نصب ریسه رنگی، ریسه پرچمی و ریسه پارچه ای با طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های الوان برای زینت بخشی میادین و معابر اصلی و بزرگراه ها انجام شد.

او حذف زوائد بصری و تبلیغات غیرمجاز، اجرای دیوارنگاره، رنگ آمیزی المان های شهری، اکران طرح های فرهنگی و تبلیغاتی در تلویزیون های شهری، اجرای نقاشی دیواری، رنگ آمیزی المان های شهری و جداول، شستشو و پاکسازی نما و جداره ها را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای آراسته سازی و زیباسازی شهر به همین مناسبت عنوان کرد.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 31727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =