چراغ‌های خیابان‌های ۱۷ شهریور و مجاهدین اسلام پرچم پوشیدند

شهردار منطقه ۱۲ از حال و هوای انقلابی معابر و خیابان‌های این منطقه به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت آغاز دهه مبارکه فجر گفت: هم‌زمان با آغاز جشن‌های پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی، آذین‌بندی و زیباسازی سطح منطقه در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفت.

یزدی با تأکید بر اهمیت تجلی پایبندی به نظام و انقلاب بر کالبد شهر از طریق جلوه‌های بصری افزود: این اقدامات که با هدف تقویت روحیه و نشاط شهروندان در ایام این جشن بزرگ ملی-مذهبی صورت گرفته، به‌ویژه در شرایط کنونی که کشور بیش از هر زمان دیگری در معرض هجمه دشمنان قرار دارد، جدی‌تر از سال‌های گذشته با مشارکت مسؤولان و مردم به اجرا درآمد.

حامد خداوردی، معاون خدمات‌شهری و محیط زیست منطقه دراین‌باره با اشاره به نصب پرچم در خیابان‌های ۱۷ شهریور و مجاهدین اسلام بیان کرد: در این دو خیابان که به‌تازگی با نصب جداکننده میانی و ایجاد فضای سبز، ظرفیت مضاعفی برای ایجاد جلوه‌های بصری در سطح منطقه ایجاد کرده‌اند، ۱۰۹۶ تخته پرچم، روی پایه چراغ‌های دکوراتیو نصب شد و حال و هوایی انقلابی به آنها داد.

وی در تشریح اقدامات دیگر در این زمینه ادامه داد: آذین‌بندی ریسه‌ای در سطح محدوده (۱۰۰ هزار متر)، آذین‌بندی ریسه نوری (۱۴ هزار متر)، سیمانکاری (خیابان هرندی، خیابان شیرازی، خیابان باغ ایلچی، میدان امام خمینی (قدس سره)، خیابان آتش‌نشانی (۵۶۰ متر مربع))، حذف زوائد نما (خیابان ۱۷ شهریور، خیابان صاحب‌جمع، خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان خیام (۱۵۰ متر طول))، نصب پرچم کوچک (۵۰ در۷۰، ۵۰ تخته)، نصب پرچم روی پایه پرچم (۱۸۵ تخته)، نصب پرچم روی میله‌های داربست (۷۰ تخته)، نصب ابرپرچم روی نما (۷ تخته)، نصب پرچم پایه‌بلند (۴ تخته)، نصب قاب اسپیس (۵ عدد)، نصب پایه‌چراغ خیابان خیام (۲۵ عدد)، چاپ و نصب بنر داربستی (۲۵ عدد)، چاپ و نصب بنر پرتابلی (۳۰ عدد) و چاپ و نصب بنر قاب اسپیس (۷ عدد) از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

به گفته خداوردی در این حوزه نسبت به رنگ‌آمیزی جداره‌ها و امحای شعارنویسی سطح محدوده (۸۰۰ مترمربع)، اجرای پوشاننده سطح محدوده (۱۷۰۰ مترمربع)، رنگ‌آمیزی کافو و استاپر و المان‌های شهری و... (۱۵۰۰ متر)، رنگ‌آمیزی جداول خیابان شهید مصطفی خمینی (۳۵۰۰ متر) نیز اقدام شده است.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 31729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =