پاکبانان شهر به مناسبت روز پدر تقدیر می‌شوند

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ با تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی ایام پربرکت ماه رجب گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر همزمان با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی از پاکبانان تقدیر می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،اکرم رجای در تشریح ویژه برنامه های ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: در همین راستا ضمن تغییر سیمای بصری شهر با آذین بندی معابر و میادین، مساجد و سراهای محلات، جشن میلاد در مراکز فرهنگی برگزار می شود.
وی با اشاره به حرکت کاروان  شادی خودرویی  درمحلات افزود: به منظور ایجاد نشاط شهروندی  همزمان با حرکت این کاروان جشن های خیابانی  وتقدیر از پدران شهر با اهداء گل و شیرینی درسطح معابر ومیادین پرتردد برگزار و نوای دل‌نشین ذاکرین اهل بیت (ع) طنین‌انداز می‌شود.
رجای افزود: برگزاری مسابقه عکاسی باعنوان "من و پدرم" در سرای محلات، غبار روبی مزار شهداء گمنام و ادای احترام به مقام‌شامخ شهداء از جمله برنامه های متنوع در سطح محلات خواهند بود.
به گفته معاون شهردار منطقه۲  تجلیل از پدران شهید در نواحی و محلات، مراسم جشن در بیمارستان نیایش و تجلیل از جانبازان  همراه با توزیع گل و شیرینی، و غبار روبی گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه هایی است که با هماهنگی نواحی اجرا می شود.

انتهای پیام

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 31746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =