سه طرح اولویت‌دار حوزه شهرسازی بررسی شد

شهردار تهران طی جلسه ای با مدیران، کارشناسان و مشاورین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به بررسی، سه طرح موضعی ساماندهی جداره محور انقلاب، پروژه قدمگاه صالحیه و طرح جامع سه بعدی امکان سنجی و طراحی مفهومی محور گردشگری طبیعت پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهردار تهران روز سه شنبه یازدهم بهمن ماه در سومین بخش بازدید خود از معاونت شهرسازی و معماری طی جلسه ای با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری، مدیران و معاونین ادارات کل مربوطه و شهرداران مناطق ۱، ۶، ۷، ۱۱ و ۱۲ به بررسی سه طرح موضعی تهیه شده توسط اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران پرداخت.

در این جلسه، کارشناسان اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، مشاورین طرح ها و شهرداران مناطق مربوطه، جزئیات سه طرح ساماندهی جداره محور انقلاب، پروژه قدمگاه صالحیه وطرح جامع سه بعدی امکان سنجی و طراحی مفهومی محور گردشگری طبیعت (اراضی فوقانی تونل رسالت) را در حضور شهردار تهران تشریح کردند.

شهردار تهران نیز پس از استماع گزارش هر یک از طرح ها و بررسی آن ها، به بیان نظرات و نکاتی درخصوص هریک پرداخت و بر ضرورت توجه به وضع موجود محل اجرای طرح ها، حفاظت از درختان، منافع شهروندان، زیباسازی، مسائل ترافیکی، زمان اجرای طرح و... تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، طرح های مذکور با مشارکت شهرداری های مناطق ۱، ۶، ۷، ۱۱ و ۱۲، سازمان زیباسازی و سازمان مشاورین، پس از نهایی شدن و تصویب، اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 31750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =