نمایشگاه «همسفر با نور» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود

سرپرست روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برگزاری نمایشگاهی با عنوان «همسفر با نور» همزمان با ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی آقا بیگی با اعلام این خبر گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان شرکتی پیشگام در تمام عرصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس نقشی تعیین کننده داشته است.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات اتوبوسرانی در دهه مبارک فجر، ادامه داد: شرکت واحد علاوه بر ارائه خدمات حمل و نقلی در برنامه های ملی این ایام، به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی به ویژه شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نسبت به برپایی نمایشگاهی با عنوان «همسفر با نور» اقدام می نماید.
مهدی آقابیگی، افزود؛ نمایش عکس و فیلم های خاطره انگیز و تاریخی از ایام انقلاب با محوریت اتوبوسرانی تهران، استقرار اتوبوس های قدیمی، اجرای طرح پویش «دوست من اتوبوس» برای کودکان و نوجوانان، از جمله برنامه های شرکت واحد در این نمایشگاه است.
سرپرست روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، خاطر نشان کرد؛ این نمایشگاه علاوه بر بازدید عموم مردم و شهروندان عزیز، مدیران و مسئولان شهری و ملی در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران با برگزاری کارگاه های تاریخ افتخار، اجرای سرودهای دانش آموزی، حضور شاعران آئینی انقلاب و هنرمندان عکاس و فیلمساز همراه خواهد بود.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۱۶ لغایت ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ الی ۱۷ در محل موزه ملی انقلاب اسلامی واقع در خیابان سرو جنب مسجد خرمشهر بر پا می شود.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 31754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =