آغاز جشن خانواده بزرگ ایران در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت:به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری تهران، ویژه برنامه های دهه فجر ۱۴۰۱ تحت عنوان جشن خانواده بزرگ ایران اجرائی می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه دهه فجر، بیعتی دوباره با آرمان های بلند انقلاب و امام راحل(ره) است، گفت : با توجه به دستورالعمل اجرائی ویژه برنامه های دهه فجر ۱۴۰۱ و  به منظور پاسداشت این ایام مبارک و تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی، اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بهره گیری از حداکثری ظرفیت و امکانات و استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی، نسبت به برنامه ریزی و اجرای هر چه باشکوه فعالیت های پیش بینی شده اقدام می کند.

شهردار منطقه ۱۳ به برگزاری جشن ولادت حضرت امیرالمومنین و روز پدر اشاره کرد و افزود : این جشن ها با مشارکت سرای محلات و همکاری گروه های خودجوش و مردمی همراه با با پذیرایی و اهدای گل به شهروندان در پنج نقطه شامل فلکه دوم نیروی هوایی، میدان اطلاعات، پارک خیام، پارک پیروزی و خیابان پیروزی ابتدای خیابان پنجم نیروی هوایی برگزار می شود.

او با بیان اینکه ویژه برنامه های دهه فجر ۱۴۰۱ تحت عنوان جشن خانواده بزرگ ایران اجرائی می شود، افزود : موکب های پذیرائی و توزیع اقلام فرهنگی، توزیع اقلام پذیرایی و فرهنگی، نورافشانی و گل بانگ تکبیر از جمله ویژه برنامه های تدارک دیده شده است.

علی احمدی به برپایی کاروان های جشن پرچم افتخار اشاره کرد و اظهار داشت :کاروان سیار کامیونت و ون در قالب برنامه های متنوع شامل اجرای سرود های میدانی همراه با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نمایش، استندآپ کمدی، اهدای گل به شهروندان، مسابقات میدانی و اجرای موسیقی اقوام  به مدت ده روز در محدوده اجرائی می شود.

او به راه اندازی ستاد مردمی مسجد محور برای برگزاری جشن های دهه فجر در مسجد امام صادق(ع) اشاره کرد و ادامه داد : در این راستا، ضمن برگزاری جشن، اقلام فرهنگی بین شهروندان توزیع می شود.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری، برپایی اردو های نیم روزه، حضور در گلزار شهداو تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) از جمله برنامه های منطقه در محلات است.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 31765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =