شهرداری تهران در خوی چه می‌کند؟

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارسال ۱۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: ۱۱۰ چادر و ۴۲۰ تخته پتو هم به زلزله زدگان اهدا شد.

به گزارش شهر، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص امدادرسانی شهرداری تهران به زلزله زدگان خوی گفت: از سوی وزارت کشور اعلام شده که خوی نیازمند ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی است و شهرداری تهران نیمی از این سرویس ها را آماده  وامروز به محل حادثه ارسال می‌کند. 

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی زلزله زدگان خوی سرویس بهداشتی است که شهرداری تهران در این زمینه ورود کرده و طی هماهنگی با وزارت کشور و و سازمان مدیریت بحران کشور این سرویس ها را ارسال می کند. بخشی از این سرویس های بهداشتی بر روی کانتیر سوار است و بخشی هم مونتاژ و بر روی زمین نصب می شوند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  با بیان اینکه ۸ دستگاه تریلی در روزهای ابتدایی  وقوع زلزله به هلال احمر برای ارسال موادغذایی و امدادی داده شده است، گفت:همچنین ۸ تریلی هم امروز سرویس چشمه های بهداشتی را به خوی می برند.

این مقام مسوول در ادامه گفت که ۱۱۰ تخته چادر و ۴۲۰ تخته پتو هم از سوی شهرداری تهران به زلزله زدگان خوی اهدا شده است.

نصیری تاکید کرد: شهردار تهران دستور اکید برای کمک رسانی به زلزله زدگان خوی را داده است.

وی از اعزام یک تیم متخصص به محل زلزله خوی خبر داد و گفت: این تیم متخصص در زمینه سازه، عملیات تخصصی و ... هستند  و قرار است به صورت میدانی در منطقه حضور داشته  تا در صورت نیاز کمک بیشتری انجام دهند.

نصیری  در پایان گفت که  معاونت خدمات شهری شهرداری تهران،  آتش نشانی؛ پسماند، زیباسازی، مناطق ۲۲ گانه و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  اقدامات لازم برای کمک رسانی به زلزله زدگان را انجام داده اند.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ 

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
کد خبر: 31791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =