پارکبانان حق دریافت وجه برای پارک حاشیه‌ای ندارند/ افزایش ۲۰ درصدی عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پارکبانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند، بلکه از طریق سیستم‌های هوشمند، مبلغ پارک حاشیه‌ای دریافت می‌شود؛ لذا به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه‌ای ندارد و تمام پرداخت‌ها سامانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار شهر، مجتبی شفیعی در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به بهای خدمات حوزه حمل و نقل که امروز به تصویب رسید، اظهار کرد: عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی داشت و نرخ پایه از ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان به حدود ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید؛ سایر روش های کنترل طرح تغییری نداشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، حق توقف خودروها و وانت بارها در پارکینگ ها را ۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای ساعت اول عنوان کرد و افزود: این رقم در پارکینگ‌های سطح یک به ۶ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافت؛ همچنین بهای خدمات پارکینگ غیر مسقف از ۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

وی درباره بهای پارکینگ موتورسیکلت ها گفت: بهای پارکینگ در این بخش از هزار و ۶۰۰ تومان برای یک ساعت اول به ۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

شفیعی با اشاره به دریافت پول توسط پارکبانان بیان کرد: پارکبانان نباید بصورت نقدی از شهروند وجهی دریافت کنند، بلکه از طریق سیستم های هوشمند، مبلغ پارک حاشیه ای دریافت می‌شود؛ لذا به هیچ عنوان هیچ عاملی حق دریافت وجه به واسطه پارک حاشیه ای ندارد و تمام پرداخت ها سامانه ای است.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 31833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =