ارتقای امکانات تفریحی و ورزشی بوستانهای منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از ارتقای امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی بوستانهای منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،   محمد شیری ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام خجسته ماه رجب گفت: ۲۸ پروژه منطقه برای تحویل به شهروندان در ایام دهه فجر آماده شده است که یکی از آنها ارتقای کیفیت بوستان ها و حذف نقاط ناایمن  با افزایش امکانات و تجهیزات تفریحی و ورزشی بوستان هاست.
شیری در ادامه به تشریح این اقدامات پرداخت و گفت:  در این راستا  ۶۶۰ عدد مبلمان شهری، ۲۲ عدد وسیله بازی کودکان و ۶ ست ورزشی  و ۹۶ شعله روشنایی به بوستان های سطح نواحی هفتگانه اضافه شد.
او با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بوستانها و توسعه تجهیزات آن ها به وسایل رفاهی گفت: ۶ ست بازی ورزشی در بوستان بنفشه، نارون، مسگرآباد، ۴ باند، شهید آوینی و کاج  نصب شد.
شهردار منطقه گفت: همچنین بوستان های همت، گلچین، گلگشت، کاج، کوهسارو ... نیز به ۲۲ عدد وسیله بازی کودکان استاندارد مجهز شدند.
او  در ادامه به عملیات بهسازی و نوسازی شبکه روشنایی بوستانها اشاره کرد و گفت: به منظور ایمن سازی و رفع نقاط بی دفاع شهری ۹۶ شعله روشنایی در بوستانهای آزادگان، فجر، خاور شهر و حیاط منطقه روشن شد.
شهردار منطقه در پایان  با اشاره به وجود ۱۵۱ بوستان شهری با کیفیت در منطقه افزود: منطقه ۱۵ با سرانه فضای سبز نزدیک به ۳۳.۵۷ مترمربع برای هرنفر است از مناطق سرآمد در این بخش است که تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستانها و فضاهای سبز بطور مستمر در دستورکار است.

انتهای پیام//

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 31834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =