مراسم نواختن زنگ انقلاب و جشن دهه فجر در مدارس منطقه ۲۰ اجرا شد

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای برنامه های فرهنگی در راستای پاسداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمدناظم رضوی با تاکید بر ترویج پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این راستا از سوی معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه، برنامه های متعدد فرهنگی در سراهای محلات، مدارس و مساجد تدارک دیده شده است.

ناظم رضوی افزود: فضاسازی محیطی، برگزاری آیین غبار روبی و گلباران گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن های دهه فجر در سرای محلات و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر در این دهه انجام می شود.

او بازدید دانش‌آموزان و شهروندان از باغ‌موزه‌های قصر، دفاع مقدس و عبرت، برگزاری مسابقات روزنامه دیواری، شعارنویسی، دلنوشته های انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی، تفریحی و هنری را از دیگر برنامه های این مناسبت عنوان کرد.

شهردار منطقه اظهار داشت:با اشاره به برگزاری راهپیمایی  روز ۲۲ بهمن بصورت مستقل در شهرری، گفت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، غرفه های  فرهنگی، آموزشی و ورزشی با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 31840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =