«جهانی» سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران شد

با حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، سعید جهانی به‌عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امروز شانزدهم بهمن‌ماه، با حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، سعید جهانی به‌عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران منصوب شد.
در متن حکم جهانی آمده است:
«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات»، منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»
گفتنی است سعید جهانی دارای مدارک کارشناسی فناوری اطلاعات از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک از دانشگاه امیرکبیر است و پیش از این مسئولیت مدیرکلی دفتر IT سازمان فناوری اطلاعات ایران، راهبری صدور گواهی‌های نرم‌افزاری شورای عالی انفورماتیک و معاونت خدمات دیجیتال شهروندی سازمان فاوای شهرداری تهران را به عهده داشته است.

انتهای پیام 

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 31852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =