لزوم تسهیل واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی

هفتمین نشست کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران با تاکید بر نقش مهم آن در حل مسائل ساماندهی و انتقال صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده با در نظر گرفتن منافع ملی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، هفتمین نشست کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، رییس اتاق اصناف تهران و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، جهاد کشاورزی شهرستان تهران، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی و شهید بهشتی تهران و شهرک های صنعتی استان تهران در فرمانداری تهران برگزار شد.

در این نشست در راستای بررسی اجرای مصوبات پیشین، گزارشی در خصوص ساماندهی شیمیایی فروشان محدوده ناصرخسرو، وضعیت مرکز خرید و فروش پرندگان خلیج فارس (غرب) و امکان بهره گیری از ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی و اهمیت تسهیل در این روند ارائه شد.

موضوع تسهیل شرایط واگذاری زمین در شهرک های صنعتی که در ستاد رفع موانع تولید مطرح شده در قالب گزارشی جامعی به تفکیک مباحث مطروحه به همراه پیشنهادات جهت برون رفت از وضع موجود درهفتمین نشست کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران بیان شد.

برگزاری نشست های تخصصی پیرامون مباحث مدنظر از جمله موضوع مرکز خرید و فروش پرندگان غرب و لزوم برگزاری مستمر نشست های  کارگروه جهت پیشبرد موثر تر امور از موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.  

انتهای پیام 

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 31902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =