ایجاد ۴۵۶ قطعه فرش‌ گل و کاشت لاله در پایتخت

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: طرح بهاران خدمت با شعار «آمد بهار جان‌ها» با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌هایی همچون بهار طبیعت و بهار قرآن اجرایی شده است.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد اجرای طرح بهاران خدمت اظهار کرد:طرح بهاران خدمت با شعار آمد بهار جان‌ها، با توجه به پیش رو بودن مناسبت‌هایی همچون بهار طبیعت، ایام مبارک شعبانیه و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان) در راستای ارتقاء میزان رضایتمندی شهروندان، بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی به امور جاری و انجام اقدامات ویژۀ مناسبت‌های مذکور، اجرایی شده است.

مختاری عنوان کرد: در همین راستا در حوزه فضای سبز نیز اقداماتی از جمله هرس درختان؛ کندوکوب فضای سبز؛ بازپیرایی باغچه‌ها، رفیوژها، رمپ و لوپ و حاشیه بزرگراه‌ها در دست انجام است. هم‌چنین بهسازی فضای سبز با کاشت گل‌های فصلی از جمله پیاز لاله در میادین و معابر اصلی، ایجاد ۴۵۶ قطعه فرش‌ گل به مساحت تقریبی ۷/۶ هکتار در حاشیه معابر و بزرگراه‌ها و نیز راه‌اندازی کاروان‌های گل در سطح شهر در مناسبت‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 31941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =