اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» به همت معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  پیرو مطالبات مقام معظم رهبری در مورد خوانش و دقت در وصایای شهدای گرانقدر و  به  منظور آشنایی وارتباط معنوی نوجوانان دهه هشتادی (دانش آموزان متوسطه اول ودوم ) با فرهنگ والای جهاد، ایثار، مقاومت وشهادت وشخصیت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ودفاع مقدس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» کرده است.
 تمامی دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع اول و دوم متوسطه می توانند  با تحقیق و انتخاب خود، زندگینامه و وصیت نامه یکی از شهدای عزیز (ترجیحا شهدای غیر شاخص) را مورد بررسی قرار داده و با تولید اثر  در قالب های پادکست، متن ادبی و ضبط ویدئو تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در این مسابقه شرکت کنند.
شایان ذکر است در آستانه یوم الله سوم خرداد ۱۴۰۲، سالروز آزادسازی خرمشهر به برگزیدگان اول تا دهم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا با شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ ارسال و یا در آدرس https://festivals.iranrhdm.ir  بارگذاری کنند. همچنین  برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی‌های ۸۵۵ – ۸۵۲- ۸۵۷ و ۸۵۸  تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 31975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =