نام‌گذاری کوچه‌ای در منطقه ۱۴ به نام شهید خالدی

شهردار منطقه ۱۴ در مراسم آئین نامگذاری معابر از مزین شدن کوچه ای در دارالمومنین تهران با نام شهید مدافع حرم«مهران خالدی» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، طی مراسمی با حضور محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه، مسئولان بنیاد شهید، ارتش جمهوری اسلامی، خانواده سرافراز شهید و جمعی از دختران نوجوان دهه هشتادی، کوچه ای واقع در ناحیه ۱ منطقه ۱۴ به نام شهید مهران خالدی نام گذاری و پلاک کوبی شد.
شهردار منطقه در این مراسم و در جمع خانواده این شهید سرافراز دارالمومنین تهران با بیان اینکه بدون تردید امنیت امروز ما، مدیون خون پاک شهدایی است که با ایثار و از خود گذشتگی خود و با تبعیت کامل از امر ولایت با حضور در جبهه ها و نثار جانشان الگوی واقعی و کامل برای همه هستند، یاداور شد: هدف اجرای طرح نام گذاری معابر به نام شهدای میهن اسلامی ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا و تکریم خانواده معظم شهداست.
وی با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم، به ویژه نسل جوان و نوجوان گفت: نوجوانان و جوانان ما باید با افکار شهدا آشنایی پیدا کنند و وظیفه ما شناساندن و انتقال آرمان های شهدا و انقلاب به نسل جدید است.
سالاری پور خاطرنشان کرد: از این رو اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران با همراهی نسل جدید به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا که سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آوردند، در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار دارد.

انتهای پیتم 

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 31982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =