برگزاری اولین برنامه ملاقات کارکنان شهرداری تهران همزمان با ایام دهه فجر

اولین جلسه ملاقات کارکنان با هدف رسیدگی کیفی به دغدغه‌ها و درخواست‌های همکاران محترم در اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، در اولین برنامه ملاقات کارکنان، اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود ضمن دیدار چهره به چهره پاسخ‌گوی تعدادی از کارکنان متقاضی بود.

در این برنامه اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی بهبود شرایط موجود و آماده‌سازی بستری مناسب جهت ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: احصا و شناسایی مشکلات مرتبط با حوزه سرمایه انسانی، تسریع در رسیدگی به مطالبات کارکنان و همچنین تسهیل دسترسی همکاران محترم با مدیران این مجموعه، از اهداف ‌فعال‌سازی سامانه ملاقات کارکنان و اجرای این برنامه می‌باشد.

وی در ادامه بر خدمت صادقانه، تکریم و پاسخ‌گویی به مطالبات کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: رسیدگی به خواسته‌ی همکاران برای ما مهم‌ترین دغدغه است و این امر می‌بایست با احترام و در شأن آن‌ها صورت پذیرد.

در این برنامه، مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه دستور پیگیری و رسیدگی به موضوعات مراجعان را صادر کرد.

خاطرنشان می‌گردد این برنامه روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار می شود و همکاران محترم می‌توانند جهت ثبت درخواست خود در سامانه ملاقات کارکنان به لینک https://b۲n.ir/d۲۹۱۲۴ مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت به درخواست ایشان رسیدگی شود.

شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنمایی‌های لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام 

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 31983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =