همایش «زن، هویت، تمدن» در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود

همایش تخصصی یک روزه گفتمان تمدن اسلامی در حوزه زنان «زن، هویت، تمدن»پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فاطمه قاسم‌پور(رییس فراکسیون زنان مجلس)، زهرا شیخی(رییس فراکسیون دیپلماسی سلامت مجلس)، الهام اکبری(عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس)، فرزانه فخریان(زبان شناس و رسانه گر)، معصومه سادات طباطبایی (مدرس حوزه و دانشگاه)، فاطمه محمدی(مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه زن و خانواده)، شیوا مقدم(رییس فرهنگسرای خانواده)، زینب دولتی(مدیر عامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب) و جمعی از فعالان حوزه زن و خانواده در این نشست حضور دارند.این برنامه به همت فرهنگسرای خانواده و با مشارکت مجمع بانوان تمدن ساز برگزار می گردد و به شرکت کنندگان در پنل‌های تخصصی گواهی اهدا حضور اهدا می‌گردد.
علاقه مندان می‌توانند جهت حضور عدد ۱ را به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۰ پیامک کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند. مکان برگزاری سالن اجتماعات فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق است.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 32005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =