رشد ۵۹ درصدی درخواست تهرانی‌ها برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها / شکایت از کمبود تاکسی همچنان در صدر لیست

سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات انتقادات و شکایت‌های مردمی از خدمات شهری را منتشر کرد و بر این اساس کمبود تاکسی در مسیر خاص و استفاده از شن و نمک جهت رفع لغزندگی به ترتیب به عنوان مهم‌ترین درخواست در حوزه شکایت‌ها و تماس‌های مردمی قرار گرفتند.

به گزارش شهر، براساس گزارشی که دی ماه سامانه ۱۳۷ که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شد، درخواست برای استفاده از شن و نمک جهت رفع لغزندگی کوچه‌ و خیابان، هرس درختان باغچه، نظافت معابر کوچه، جمع‌آوری زباله و ضایعات، آلودگی صوتی مسکونی، لایروبی جوی،‌ساماندهی کارتن خواب‌ها، ساخت و ساز غیرمجاز و سدمعبر دستفروش و وانتی جز ۱۰ موضوع پر درخواست شهروندان تهرانی در ماه گذشته بود.

در دی ماه ۱۱ هزار و ۵۷۵ درخواست به منظور شن پاشی کوچه و ۱۱ هزار و ۱۰۱ درخواست برای شن پاشی خیابان‌های شهر ثبت شد که هر کدام نسبت به سال گذشته به ترتیب با رشد ۶ هزار و ۵۱۴ درصدی و ۲ هزار و ۵۵۵ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده‌اند.

با توجه به فصل سرما نیز درخواست مردم در مورد کارتن‌خواب به لیست درخواست‌ها اضافه و در رابطه با ساماندهی‌ کارتن‌خواب‌ها نیز ۲ هزار و ۲۱۲ پیام ثبت شد. این پیام‌ها نسبت به بازه زمانی مشابه، رشد ۵۹ درصدی داشته‌اند.

در دی ماه نیز ۱۰ موضوع شهری پر شکایت شدند و براساس اطلاعات ثبت شده باید گفت که کمبود تاکسی در مسیر خاص، دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی، تأخیر اتوبوس بخش خصوصی، امور مدیریتی ورزشگاه، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، نظارت برعملکرد پیمانکاران، اصلاح دوربرگردان‌ها، برخورد با مسافر در تاکسی، عملکرد مدیران و پرسنل مترو و برخورد با مسافر در اتوبوس، موضوعاتی هستند که شهروندان تهرانی از آنها رضایت ندارند و شکایت و انتقادهای خود را در سامانه ۱۳۷ ثبت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که همچون ماه گذشته مسئله تاکسی در لیست شکایت‌های شهروندان قرار گرفته است ، آمار موجود نشان می‌دهد که دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه با رشد ۲۷۶ مواجه شده و ۱۹۶ شکایت با این موضوع به ثبت رسیده است.

شکایت از کمبود تاکسی نیز در دی ماه نسبت به بازه زمانی مشابه رشد ۱۶۹ درصدی داشت و ۲۰۲ شهروند دراین رابطه شکایت داشته‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

انهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 32015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =