حضور بیش از ۴۰۰ مربی ورزشی در گردهمایی بزرگ مربیان ایستگاه‌های تندرستی

گردهمایی بزرگ مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی شهر تهران با حضور بیش از ۴۰۰ بانوی مربی برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، گردهمایی مربیان ایستگاه‌های ورزش شهروندی شهرداری تهران به همت معاونت بانوان این سازمان برگزار و طی آن، از تمامی مربیان تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه که صبح امروز؛ ۱۹ بهمن ماه در مجموعه ورزشی جانبازان برگزارشد، بانوان مربی در ماراتن ایروبیک حاضر شدند و به انجام ورزش صبحگاهی پرداختند.

در ادامه برنامه نیز با برگزاری کارگاه آموزشی "تای چی"، سرفصل های آموزش این رشته ورزشی به شهروندان تهرانی، تببین و تشریح شد.

مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش در این باره اظهار داشت: ایستگاه های تندرستی یکی از مهم‌ترین درگاه های ارتباطی ما با شهروندان تهرانی است که می تواند نقش بسیار موثری در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان خانواده های پایتخت نشین داشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور اقشار مختلف مردم در این ایستگاه‌ها فرصتی مغتنم برای ساخت هنجارها و ایجاد وفاق و همدلی است تا از تهران، شهری ورزشی با شهروندانی ورزشی، پویا، بانشاط و سلامت بسازیم.

در پایان این برنامه نیز ضمن اعطای جوایز به برندگان مسابقه ماراتن ایروبیک، از تمامی مربیان حاضر با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 32037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =