ارائه خدمات مشاوره و روان‌درمانی بسته غمخوار طرح خرسندساز کارکنان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از ارائه خدمات مشاوره و روان‌درمانی در چارچوب بسته غمخوار طرح خرسندساز کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی با اشاره به اینکه محورهای درمانی بسته‌های ۱۴گانه خرسندساز کارکنان شهرداری بر عهده شرکت شهر سالم قرار دارد، گفت: در ۱۲ هفته گذشته با اجرای طرح‌های مددیار و نوبهار در خدمت کارکنان شریف شهرداری تهران بودیم و اکنون خدمت جدید به این فهرست اضافه شده است.

وی افزود: در طرح مددیار تاکنون ۶هزار و ۲۶۲ نفر از همکاران، ویزیت رایگان پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم دریافت کرده‌اند. همچنین ۵۶ تن از کارکنان شهرداری که فرزندشان در ۱۲ هفته گذشته به دنیا آمده، از طرح نوبهار بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرسالم با اشاره به رایزنی‌های شرکت شهر سالم و اداره‌کل رفاه درباره اجرای بخش مشاوره و روان‌درمانی بسته غمخوار گفت: بر اساس این طرح، برای کارکنانی که نزدیکان خود را از دست داده‌اند، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از آنها ارائه خدمات روان‌شناسی و روان‌پزشکی است.

به گفته نورمحمدی، خدمات مشاوره و روان‌درمانی طرح غمخوار از روز سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ماه از سوی مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم آغاز شده است.

وی ضمن بیان روند ارائه این خدمات اظهار کرد: فهرستی از همکارانی که دچار سوگ از دست دادن اعضای نزدیک خانواده شده‌اند، از سوی اداره‌کل رفاه شهرداری ارائه شده که مرتب به‌روزرسانی خواهد شد و بر اساس آن، روان‌شناسان مرکز جامع سلامت روان برای هر نفر ۱۰ جلسه مشاوره در نظر گرفته که می‌تواند به صورت تلفنی یا حضوری باشد. کارشناسان ما آماده هستند به خواست همکاران در یکی از مراکز درمانی شرکت شهر سالم در نزدیکی محل زندگی ایشان، مشاوره را به صورت حضوری ارائه کنند.

نورمحمدی در پایان یادآور شد: علاوه بر مشاوره سوگ، در صورت نظر متخصصان مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم، امکان ویزیت رایگان روان‌پزشک و ارائه نسخه الکترونیک به کارکنان شهرداری نیز در چارچوب طرح غمخوار فراهم شده است.

انتهای پیام

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 32058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =