تبدیل بوستان سرخه‌حصار به قطب گردشگری شرق تهران با افتتاح نیروگاه خورشیدی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ تهران گفت: امیدوارم که افتتاح نیروگاه خورشیدی آغاز راهی برای توسعه باشد و بتوانیم بوستان سرخه حصار را به عنوان قطب گردشگری شرق تهران معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر؛ احسان صفایی در حاشیه بیست و ششمین رویداد امید و افتخار که امروز- چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱- برگزار شد، اظهار کرد: از زمان حضور در کنار شهردار منطقه ۱۳ مهمترین برنامه ما بحث خدمات شهری و خدمات مستقیمی است که به شهروندان ارائه می شود تا کیفیت کارهای انجام شده را ارتقا دهیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۳ تهران افزود: ارتباط خوبی با سازمان محیط زیست برای حفظ جانورانی که داخل بوستان سرخه حصار زندگی می کنند، داشتیم و در بحث غذا به این جانواران به خصوص در فصل زمستان کمک زیادی کردیم.

وی عنوان کرد: مرکز پردیس مهر را افتتاح کردیم که مرکز نگهداری سگ های بلاصاحب بود که نزدیک به ۵۰۰ قلاده شناسایی شدند که این سگ ها برای شهروندان هم آزار و اذیت داشتند و هم ناقل بیماری بودند و در این خصوص یک سوم سگ ها از داخل محدوده جمع آوری شده است.

صفایی گفت: امیدوارم که افتتاح نیروگاه خورشیدی آغاز راهی برای توسعه باشد و بتوانیم بوستان سرخه حصار را به عنوان قطب گردشگری شرق تهران معرفی کنیم.

انتهای پیام/

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 32066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =