برنامه‌های "فجرانقلاب" در ۳۰ مسجد و ۲۰۰ مدرسه برگزار می‌شود

هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، جشن های فجرانقلاب در مساجد و مدارس منتخب پایتخت با هدف جهاد تبیین، ایجاد انسجام و وحدت ملی و بازتولید ارزشهای انقلاب اسلامی، به همت مرکزفعالیتهای دینی و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جامعه المصطفی برگزار می شود .

به گزارش شهر، حجت الاسلام شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود : این مراسم در طول دهه مبارک فجر در دو بخش مدارس منتخب و مساجد دارای اعتکاف برگزار می شود که در ۲۰۰ مدرسه، با اعزام مبلّغ از طرف مرکز مدیریت حوزه های علمیه در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت می شود . همچنین در سی مسجد منتخب نیز روحانیون تازه مسلمان شده شیعه از ملیت های مختلف، اعزامی از جامعه المصطفی در رابطه با بزرگداشت انقلاب اسلامی و آثار و نتایج آن در جهان معاصر به ایراد سخنرانی می پردازند و  پایان بخش مراسم برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با مردم و نمازگزاران است .  
رئیس مرکز فعالیتهای دینی ادامه داد : دکتر محمد انور از بنگلادش، نوم پاتان از تایلند ، شیخ عبدالحنان از بنگلادش، دکتر استفان شفر از آلمان، شیخ سفیان بایو از الجزایر و شیخ حسن مومن از نیجر با حضور در مساجد مجری طرح در رابطه انقلاب ایران و امامین آن از نگاه اندیشمندان خارجی و مردم دیگر کشورها سخن گفتند .

انتهای پیام 

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 32075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =