تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری کشور در تهران تحسین‌برانگیز است/ مدیریت شهری تهران الگوی دیگر شهرهاست

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: در مدت اخیر شاهد تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری شهرهای مختلف کشور در بیلبوردهای تبلیغاتی تهران بودیم که اقدامی تحسین برانگیز محسوب می‌شود.

حمیدرضا بادامی نجات در حاشیه حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه تهران همواره الگو بوده است، اظهار کرد: هر اقدام مثبتی در پایتخت انجام شود، به سایر شهرستان‌ها تعمیم داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون گردشگری، مالی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد: ما ظرفیت بزرگ شهر و شهرداری تهران را به فال نیک می‌گیریم و از اقدامات شهرداری تهران الگوبرداری می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور پرقدرت شهرداری تهران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، یادآور شد: شاهد این بودیم که شهرداری تهران در این نمایشگاه تلاش قابل توجهی انجام داده و علاوه بر نمایشگاه، نوع خدماتی که ارائه می‌دهد تحسین برانگیز است.

بادامی نجات ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در چند ماه قبل در بیلبوردهای سطح شهر تهران، ظرفیت‌های گردشگری شهرهای مختلف کشور تبلیغ شده بود که اقدام بسیار مثبت، اثرگذار و تحسین برانگیز بود. البته ما طی مکاتبه ای از سوی شورا از شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص تقدیر کردیم.

وی ادامه داد: درخواست ما از مدیریت شهری پایتخت این است که چنین اقداماتی تداوم داشته باشد؛ چراکه اصل چنین اقداماتی بسیار مثبت است.

رئیس کمیسیون گردشگری، مالی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شاید مردم کشور، تهران را به عنوان پایتخت اداری ببینند، اظهار کرد: وقتی مردم از جاذبه ها بازدید کنند متوجه خواهند شد که تهران در گردشگری چه در گردشگری طبیعی و چه در حفظ آثار و بناهای واجد ارزش، چیزی از شهرهای مقاصد گردشگری دنیا کم ندارد و اقدامات صورت گرفته در تهران در این زمینه بی نظیر است که جای تقدیر دارد.

وی با تأکید بر اثرگذاری مدیریت شهری بر توسعه گردشگری، یادآور شد: شهرداری‌ها در کنار شورا به عنوان سیاست‌گذار، بخش عمده مدیریت شهری را تشکیل می‌دهند و به عنوان قلب تپنده یک شهر هرجا پای کار بودند، آن حوزه موفق شده است.

بادامی نجات در پایان با بیان اینکه مردم در هر جایگاه شغلی از خدمات شهری استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری، نقش مؤثری در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه گردشگری دارد و اگر به گردشگری به عنوان یک اولویت مدیریت شهری نگاه شود، کل یک شهر در این حوزه موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 32081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =