امضای تفاهم‌نامه بین منطقه گردشگری عباس آباد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت و توسعه فعالیت‌های گردشگری و فرهنگی با تأکید بر نقش و اهمیت وسائط نقلیه موتوری و خودروها به عنوان یکی از الگوهای تحرک و شاخص‌های توسعه گردشگری تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت نوسازی عباس آباد و کانون جهانگردی و اتومبلیرانی جمهوری اسلامی ایران در جهت برگزاری برنامه‌های مشترک تفاهم نامه امضا کردند.

این تفاهم نامه با عنایت بر سیاست‌های کلان مدیریت شهری و توسعه فعالیت‌های گردشگری و بهره‌مندی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری برای شهروندان منعقد شد.

مشارکت در زمینه برگزاری انواع رویدادهای اتومبیلرانی و رالی‌های خانوادگی، تاریخی و دو دیفرانسیل، برگزاری تورهای گردشگری، برگزاری همایش‌های خودرویی، ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت در حوزه صنایع دستی و گردشگری، برگزاری حراج‌های ملی و بین المللی آثار فاخر صنایع دستی کشور، برگزاری رویدادهای آموزشی (تخصصی، مهارتی، فرهنگی و اجتماعی)، راه‌اندازی مراکز ارائه دهنده خدمات کانون (صدور اسناد رانندگی، بین‌المللی و امداد خودرو) و ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع دستی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

انتهای پیام/

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 32083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =