تعامل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با شهرداری تهران برای افزایش بوستان‌های مادر و کودک

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از غرفه شهرداری تهران در سومین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری بازدید کردند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی گردشگری با بیان اینکه ضرورت بوستان‌های ویژه بانوان مانند بوستان بهشت مادران قابل انکار نیست، اظهار کرد: چنین فضاهایی باید افزایش پیدا کنند، چرا که ما نیازمند ایجاد زمینه‌های تحرک دختران با گسترش پارک‌های ویژه بانوان و ورزشگاه ها هستیم.

وی همچنین درباره تعامل معاونت امور زنان و خانواده با شهرداری جهت افزایش چنین فضاهایی به لحاظ  پشتوانه معنوی و تهیه محتوا اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار، سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نیز اعلام کرد: امسال شهرداری تهران و زیرمجموعه‌هایش با همکاری مشترک ستاد گردشگری، اداره کل میراث، صنایع دستی و گردشکری استان تهران درصدد هستند تا با همکاری و عملکرد مشترک، نوروز خوب و پرباری را برای مردم رقم بزنند.

وی همچنین به همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا جمعه بازار پروانه از فضای بسته به منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد منتقل شد و هنرمندان از نقاط مختلف ایران هر جمعه، آثار خود را در بیش از ۱۴۰۰ غرفه عرضه می کنند.

انتهای پیام/

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 32102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =