نصب ۱۵۰ ابر پرچم در پویش پرچم افتخار طی دهه فجر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب ۱۵۰ ابر پرچم در قالب پویش پرچم افتخار و رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهر، رضا صیادی در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در چهل و چهارمین بهار انقلاب گفت: با فرارسیدن ایام دهه فجر اکران فرهنگی پویش "پرچم افتخار" در پایتخت آغاز شد و در قالب آن المانهای یادآور ایام انقلاب در سطح شهر نصب شد.

وی افزود: در حقیقت این پویش روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت‌های دانش هسته ای، رحلت امام (ره) و ... به تصویر کشیده شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران ادامه داد: رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی، برگزاری رویداد هنری "کاتبان روایت انقلاب" و مرور نوستالژیک شعارهای انقلاب در خیابان‌های پایتخت، برگزاری آیین «سرو قامتان» در محل عمارت عین الدوله و رونمایی از ۱۱ نقاشی دیواری از جمله برنامه های ایام دهه فجر است که توسط سازمان انجام شده است.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای پویش پرچم افتخار نصب ۶ عدد تلویزیون شهری، ۴ عدد رادیو انقلاب و ۱۹ دوربین عکاسی در نقاطی از شهر، اجرای تونل پرچم و نصب ۱۵۰ابر پرچم انجام شد. علاوه بر ابر پرچم ها بیش از ۱۰ هزار پرچم بزرگراهی در ۴۰ معبر پایتخت نیز نصب شده است. آماده سازی ۳۰۰ هزار پایه پرچم خودرویی، ۵۰۰ هزار پرچم لیبلی و ۵۰ هزار پرچم دستی نیز انجام شده است.

صیادی افزود: اجرای چهل موکب در سطح شهر ، نصب حجله نمادین شهدای انقلاب در پلازای میدان هفتم تیر، اجرای ویدئو مپینگ و نورافشانی در ۲۲ منطقه سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت جشن انقلاب بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 32124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =