رنگ و بوی متفاوت غرف اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار منطقه ۲۱ از ارائه متفاوت خدمات اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی این منطقه به شهروندان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: برپایی ۴۰ غرفه بزرگ با عنوان گذر تجسم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال توسط اداره کل فرهنگی شهرداری تهران با همیاری مناطق ۲۲گانه پایتخت، رنگ و بوی متفاوتی از برپایی جشن پیروزی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: این غرفه ها به ارائه خدمات فرهنگی از قبیل خطاطی، نقاشی، توزیع اقلام فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر، غرف ویژه اجرای برنامه‌های کودک، برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی و سفالگری به شهروندان حاضر در راهپیمایی می پردازد.

شهردار منطقه ۲۱ افزود: مسابقه پخت کیک با تصویر پرچم ایران توسط بانوان و با مشارکت اداره امور بانوان، نمایش ۲۲ قطعه کیک به دست پخت مردم و توزیع در بین راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن، برپایی میز ارائه خدمات مشاوره کارآفرینی و میز ارائه دستاوردهای کارآفرینان برتر منطقه ۲۱ نیز انجام خواهد گرفت.

پوریافر تاکید کرد: غرف منطقه ۲۱ با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی سه‌گانه، مدیریت سرای محلات، اعضای قرارگاه های فرهنگی محلات سیزده‌گانه و خیریه آبشار عاطفه ها برپا می گردد.

وی با اشاره به برپایی غرف اداره سلامت در گذر اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برپایی میز خدمت سلامت و ارائه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و مشاوره رایگان توسط پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی و مامایی، راهنمای اصول تغذیه و غربالگری قند و فشار خون از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه باشگاه طنز انقلاب اسلامی برای مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن برپا خواهد شد؛ افزود: این بخش با هدف استفاده از ظرفیت طنز برای انتقال پیام انقلاب، تقویت عمق فرهنگی و هنری راهپیمایی و انتقال تجربه سینه به سینه با مردم برای اعضای باشگاه طنز اجرایی خواهد شد.

پوریافر یادآور شد: این برنامه ها شامل میز کاریکاتور و اجرای کاریکاتور به صورت زنده روی مقوا و اهدا به مردم حاضر در راهپیمایی؛ تریبون شعر با اجرای شعر طنز برای شرکت کنندگان؛ استنداپ با اجرای استنداپ کمدی‌های کوتاه برای شرکت کنندگان؛ پخش کیلیپ های طنز تولیدی باشگاه مرتبط با ۲۲ بهمن؛ تولید شعارهای طنز آمیز مرتبط با آرمان های انقلاب برای غرف ویژه مراسم ۲۲ بهمن می‌شود.

انتهای پیام

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 32145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =