نصب بیش از ۳۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در ۲۵ معبر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از نصب بیش از ۳۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در ۲۵ نقطه از معابر در طول اجرای طرح بهاران خدمت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده افزود: با هدف ارتقای ایمنی معابر و تسهیل تردد خودروها در قالب طرح بهاران خدمت بالغ بر ۳۰۲ عدد بشکه، استوانه و تابلو های هدایت مسیر در معابر محلات نواحی نصب شد.

او بیان کرد: تاکنون بخشی از اقداماتی همچون نصب ۱۹۰ استوانه، ۹۶ تابلو ترافیکی، ۱۶ عدد بشکه، خط کشی ۱۰ بلوک عابر پیاده، ترمیم سرپناه ۱۸ ایستگاه اتوبوس از جمله تأمین روشنایی، نصب نقشه های مسیر یاب و تعویض شیشه ها در معابر انجام و مابقی نیز اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه اقدامات ترافیکی طرح بهاران خدمت با حضور چهار اکیپ در حال انجام است خاطر نشان کرد: خیابان های شهید مرادی، بنفشه و لاله در ناحیه یک، خیابان های مطهری جنوبی و نوید، میدان بخشنده در ناحیه دو، خیابان سهیل شمالی، میدان های باران، مهرورز و ثارا... در ناحیه سه، روستای پلایین ورودی و خروجی بزرگراه خلیج فارس در ناحیه چهار، ورودی و خروجی بزرگراه شهید هاشمی، بزرگراه خلیج فارس به ورودی آزادگان شرق روبری پارک افرا در ناحیه پنج از جمله محورهای اجرایی این طرح هستند.

فرهادی گفت: به منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان در این طرح خدمات ویژه ای در حوزه ترافیک صورت خواهد گرفت که تا پایان طرح ادامه دارد.

انتهای پیام

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 32158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =