جایزه ویژه شهردار تهران در جشنواره فیلم فجر به فیلم «اتاقک گلی» رسید

امشب- ۲۲ بهمن ماه- همزمان با آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، جایزه "آرمان" ویژه شهردار تهران به فیلم «اتاقک گلی» به کارگردانی محمدعلی عسکری رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امشب-۲۲ بهمن ماه- با حضور در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر که در برج میلاد تهران برگزار شد، جایزه ویژه خود را به یکی از فیلم‌های شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره تقدیم کرد.

محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز به همراه زاکانی در این مراسم حضور داشت و جایزه آرمان توسط شهردار و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری به تهیه‌کننده و کارگردان این اثر هنری تقدیم شد.

جایزه ویژه شهردار تهران در جشنواره فیلم فجر به فیلم «اتاقک گلی» رسید

هیئت انتخاب جایزه "آرمان" ویژه شهردار تهران در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را پس از بررسی حرفه ای و هنری، با توجه به نگاه ملی و حضور اقوام مختلف در نبرد با رژیم بعثی و نفاق و حماسه‌آفرینی لشکر ۲۷ محمد رسول الله تهران در کنار همرزمان دیگر در عملیات مرصاد، به فیلم «اتاقک گلی» به تهیه کنندگی داوود صبوری و کارگردانی محمدعلی عسکری اهدا کرد.

این فیلم با بازی‌های درخشان، قصه خوب و منسجم، موسیقی فاخر و صحنه‌پردازی و جلوه‌های ویژه به گوشه‌ای از جنایات منافقین بر ضد مردان و زنان و کودکان کرد پرداخته است.

در فیلم اتاقک گلی آناهیتا افشار، تینو صالحی، فریدون حامدی، هادی شیخ الاسلامی، سعید دشتی و سعید زارعی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

گفتنی است سید حامد حسینی تهیه کننده فیلم «سینما متروپل» فیلم برگزیده چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ضمن تقدیر از شهردار تهران گفت: آقای زاکانی بانی ساخت فیلم «اتاقک گلی» بود. از ایشان درخواست می‌کنم فیلم سینما متروپل در مناطق ۲۲ گانه اکران شود.

انتهای پیام/

۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 32161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =