تعیین مناطق معین برای کمک به مناطق پربارش در صورت بروز مشکل/  رصد میدانی برای اخذ تصمیمات لازم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ سازمان هواشناسی برای بارش سنگین امروز، باید آمادگی بیشتری داشته باشیم که در همین راستا به ستاد خدمات شهری دستور داده شد که مناطق را پشتیبانی کند و اگر نیاز به کمک مناطق همجوار بود، با تصمیماتی که اخذ شده، کمک به مناطق بالادست انجام خواهد شد.

حسین نظری در حاشیه بازدید از عملیات برف روبی در مناطق پربارش پایتخت در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اعلام اینکه امروز -یکشنبه ۲۳ بهمن ماه- و در پی آغاز بارش برف در برخی مناطق نیروهای ما با آمادگی بیشتر و قوی تر نسبت به پنجشنبه در سطح مناطق حضور دارند، اظهار کرد: قطعاً حضور به موقع نیروها در مدیریت بهتر شرایط بسیار موثر خواهد بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تأکید کرد: نیروها باید پیش از شروع بارش برف در نقاط حادثه خیز و ترافیک‌زای ناشی از برف، حاضر شوند که بر اساس هماهنگی‌های ایجاد شده، این اتفاق افتاده و قطعاً هم‌افزایی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه باید نسبت به اهداف، نیروی انسانی و تجهیزات متناسبی را در نظر بگیریم، یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌ سازمان هواشناسی برای بارش سنگین امروز، باید آمادگی بیشتری داشته باشیم که در همین راستا به ستاد خدمات شهری دستور داده شد که مناطق را پشتیبانی کند و اگر نیاز به کمک مناطق همجوار بود، کمک به مناطق بالادست انجام خواهد شد. به طوری که مناطق معین مشخص شده تا در صورت بروز مشکل احتمالی بتوانند به منظور تسهیل تردد و برف‌روبی عملیات لازم را انجام دهند.

نظری با اشاره به سخنان مطرح شده در خصوص هدررفت هزینه میلیاردی در برف‌روبی اخیر، تأکید کرد: امکانات ما ماشین آلات هستند که در سطح مناطق فعالند و نیروی انسانی نیز در میدان فعال هستند. دپوی شن هم در نقاط مشخص شده انجام شده است. امیدواریم امروز شرایط تردد برای شهروندان مناسب‌تر باشد. هم اکنون  در نواحی که آسیب‌شناسی شده پیش بینی های لازم صورت گرفته و همکاران من از ساعاتی پیش در آماده باش هستند. بنده نیز با حضور میدانی برای اخذ تصمیمات لازم در سطح مناطقی که احتمال بارش بیشتر است، در خدمت شهروندان هستم.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳
کد خبر: 32163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =