مردم از عمق وجود شعار مرگ بر آمریکا سر دادند

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم با تمام سوالاتی که در ذهن خود داشتند، با باور اینکه آمریکا با مردم ما مبارزه می‌کند و با تحریم‌هایی که در دارو به ما تحمیل می‌کند، از عمق وجود شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم با تمام سوالاتی که در ذهن خود داشتند، با باور اینکه آمریکا با مردم ما مبارزه می کند و با تحریم هایی که در دارو به ما تحمیل می کند، از عمق وجود شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بخشی از بودجه برای کمک به مساجد است، یادآور شد: در سال گذشته اسامی چند مسجد برای کمک گنجانده شد و علیرغم اینکه توسط شهردار مطرح شد که ۱۲۵ درصد از بودجه محقق شد، علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی، پس از ۱۱ ماه به مساجد کمک نشده است.

وی افزود: در زمان آقای قایباف گزارشات کمک های ماده ۱۶ و ۱۷ هر ماه به شورا داده می شد، اما در ۱۵، ۱۶ ماه اخیر علیرغم تذکرات شفاهی و کتبی و تماس ها این گزارش به شورا ارائه نشده است.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 32184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =