خدمت‌رسانی ۱۱ هزار نفر با ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات عمومی و تخصصی برف‌روبی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: حدود ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری و  ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات در خدمات شهری شهرداری تهران مشغول خدمت در برف‌روبی هستند.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد خدمت رسانی شهرداری در زمان بارش برف اظهار کرد: همکاران از زمان شروع بارش برف زحمات زیادی کشیدند و از آنها تشکر می کنم و همچنین از زحمات پلیس راهور که در صحنه هستند و اطلاعاتی را که ما نیاز داریم، در اختیار قرار ما می دهند قدردانی می کنیم.

وی افزود: دیروز با پلیس راهور جلسه ای هماهنگی برای بارش امروز  داشتیم که بر اساس توافق کارها پیش می رود و ممنون راهور هستیم.

نظری با بیان اینکه از صبح هر نقطه ای گزارش شد، سریعا اقدام به برف روبی و شن پاشی شد، افزود: از مردم درخواست می کنیم در روزهای برفی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند؛ همچنین طبق گزارشهای هواشناسی تا فردا صبح بارش ها ادامه دارد و فردا با پدیده برودت هوای سرد روبه‌رو خواهیم بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار دستگاه ماشین آلات در خدمات شهری شهرداری تهران مشغول خدمت در برف روبی هستند که ۳۰۸ عدد ماشین آلات مکانیزه هستند و همچنین حدود ۱۱ هزار نیروی کارگری مشغول خدمت هستند که در مواقع اضطراری ۱۳ هزار نفر هم از بخش فضای سبز اضافه می شوند و هم پوشانی می کنند؛ همچنین همکاران حوزه شهربان و حریم بان در مواقع ضروری به رفع ترافیک و برف روبی کمک می کنند.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 32239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =