احتمال بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه ۱۳ تا تابستان ۱۴۰۲

شهردار منطقه ۱۳ گفت: تصمیم گرفته شد که در بخشی از بوستان سرخه حصار به وسعت بالغ بر پنج هکتار بوستان مختص بانوان احداث شود و امیدواریم که افتتاح آن به اوایل تابستان سال آینده برسد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ در آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در مناطق ۱۳ و ۲۱ در بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار که عصر امروز- دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱- برگزار شد، اظهار کرد: منطقه۱۳ امکانات چندانی برای بانوان طی این سالها نداشته است و سرانه های مختص بانوان در آن بالا نیست و در ابتدای این دوره مجموعه شهربانوی منطقه تعطیل بود که در یک سال و نیم گذشته اکثر بخش های آن بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه در منطقه ۱۳ بوستان بانوان وجود نداشت، افزود: بر همین اساس تصمیم گرفته شد که در بخشی از بوستان سرخه حصار به وسعت بالغ بر پنج هکتار بوستان مختص بانوان احداث شود و از قبل زیرساخت‌های لازم در آن دیده شده و امیدواریم که افتتاح آن به اوایل تابستان سال آینده برسد.

علی احمدی ادامه داد: این بوستان جزئی از قطب گردشگری شهرداری می‌شود و در اسفند ماه امسال که ۱۸ پروژه مشارکتی و گردشگری در منطقه ۱۳ فراخوان می شود، این بوستان جزئی از آن قطب گردشگری خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 32323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =