جانمایی و نصب علائم و تابلوهای راهنمای مسیر در بلوارها و معابر منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در قالب طرح بهاران خدمت و آرام سازی جریان ترافیک در بیش از ۵۰ نقطه از معابر ناحیه دو علائم و تابلوهای راهنمای مسیر جانمایی و نصب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود : با توجه به شناور بودن جمعیت در ناحیه دو این منطقه به علت وجود بازارها و مراکز خرید متعدد و در راستای مدیریت رفتارهای ترافیکی شهروندان بویژه در ایام اجرای طرح بهاران خدمت تجهیزات ترفیکی و تابلوهای هدایت مسیر با اولویت معابر پرتردد جانمایی و نصب شد.

به گفته این مسئول نصب ۲۲ عدد تابلوهای ترافیکی جهت نما و خطر نما به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در محورهای شرق به غرب و بلعکس بلوار شکوفه انجام شده است.

او از نصب ۲۰ استوانه ترافیکی در معابری همچون خیابان بخشنده، خیابان شکوفه تقاطع سبلان، بلوار شکوفه تقاطع مطهری، خیابان بخشنده تقاطع دلجویی و میدان بخشنده و رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده به مساحت ۵۰ متر مربع در خیابان نوید، رحمان تقاطع شکوفه و مقابل مدرسه باقرالعلوم (ع) و لقمان جنوبی مقابل مسجد امام حسین (ع) خبر داد.

به گفته شهردار منطقه نصب ۳ بشکه ترافیکی در تقاطع چهار راه مطهری شمال و جنوب، شکوفه تقاطع ماهان، مرمت و تجهیز ایستگاه های اتوبوس به نقشه های مسیر یاب در محور شکوفه مقابل پارک بهار، سه راه ارسطو بخشنده و خیابان بخشنده هر دو لاین از دیگر اقدامات ترافیکی در معابر ناحیه دو است.

فرهادی با بیان اینکه این اقدامات با هدف تامین ایمنی شهروندان و سهولت در رانندگی افراد و همچنین برقراری نظم شهری درحال انجام است افزود: به همت حوزه ترافیک این منطقه کار نصب تابلوهای مسیریاب شهری، تعویض علائم فرسوده، ایمن سازی مسیرها با توجه به نیازهای موجود در معابر همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 32412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =