آمادگی منطقه ۲۱ برای مواجهه با بارش برف/ ۱۱ هزار کیسه شن و نمک شارژ شد

شهردار منطقه ۲۱ ضمن اشاره به اقدامات این منطقه در ازای بارش سنگین برف روز یکشنبه، از آمادگی این منطقه برای بارش برف در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش شهر، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱  درباره آخرین وضعیت آمادگی این منطقه برای مواجهه با برف فردا گفت: شهرداری منطقه ۲۱ آمادگی کامل برای مواجهه با برف فردا صبح را دارد. 

وی به برخی اقداماتی که در مواجهه با بارش برف اخیر صورت گرفته اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰۰ تن شن و نمک مخصوص در معابر و اتوبان‌های منطقه پخش شد. با توجه به اینکه شدت برف در محدوده داشتیم ۳۵ تن نمک کریستال نیز پخش و بیش از ۴ هزار کیسه شن و نمک جانمایی شد.

پوریافر ادامه داد: ۶۰ دستگاه خودرو شامل کامیون، کامیونت، لودر، بابکت، گریدر و جرثقیل و خودروهای تخصصی در روز یکشنبه فعالیت کردند. 

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در منطقه شامل عوامل اجرایی و کارگری به خدمت پرداختند، گفت: برفی که در محدوده منطقه ۲۱ بارید، تقریبا ۱۸ سانتی متر در سطح محدوده بود.

وی با اشاره به اقداماتی که امروز ۲۵ بهمن‌ماه برای مواجهه با برف فردا انجام شده، گفت: حدود ۱۱ هزار کیسه شن و نمک مجددا شارژ و در نقاط از پیش تعیین شده قرار گرفت. 

این مقام مسئول منطقه ۲۱ در پایان تاکید کرد: این مقدار شن و نمک در سطح منطقه نسبت به گذشته نشان از افزایش دو برابری دارد. نیروهای انسانی و ماشین آلات نیز فعالیت خواهند داشت تا ان شاءلله در هنگام وقوع بارش برف مشکلی نداشته باشیم.

منبع: تهران بهشت

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 32424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =