آماده‌باش ۵۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر/ توزیع ۱۵۰۰ تن شن و نمک در نقاط حساس

شهردار منطقه یک از آماده باش ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر منطقه خبر داد و گفت: ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند.

به گزارش شهر، مهدی صباغ شهردار منطقه یک شهرداری تهران درباره وضعیت این منطقه بابت پیش‌بینی بارش برف چهارشنبه گفت: ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری تحت عنوان عوامل برف روبی منطقه در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: یکی از کارهای ویژه‌ که با دستور شهردار تهران در منطقه یک انجام شد، افزایش محل‌های دپو کیسه‌های شن و نمک بود که بر همین اساس ۷۰۰ نقطه جدید برای انجام این کار شناسایی شد.

شهردار منطقه یک ادامه داد: همچنین ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی اورهال و در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه با شروع بارش برف با تمام توان اقدام به برف روبی معابر اصلی، بزرگراه‌ها، رمپ و لوپ‌ها، پل‌های سواره رو و پل‌های عابر پیاده خواهیم کرد، بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ مخزن زرد رنگ دپو شن و نمک در منطقه وجود دارد که ۷۰۰ نقطه جدید نیز شناسایی شده و در مجموع در ۱۰۰۰ نقطه حادثه خیز و برف‌گیر اقدام به شارژ و دپوی کیسه‌های شن و نمک کرده‌ایم.

صباغ در پایان یادآور شد: در مجموع ۱۵۰۰ تن شن و نمک در سطح منطقه توزیع شده است.

منبع: برنا

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 32426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =