تحول در غرب پایتخت با آزادسازی اراضی پادگان جی و اتمام شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)

شهردار منطقه ۹ در دیدار با نمازگزاران مسجد ولی امر(عج) تامین سرانه های خدماتی با آزاد سازی اراضی پادگان جی و ایجاد شبکه بزرگراهی با اجرای ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) را در صدر اموری دانست که در آینده ای نزدیک در غرب پایتخت محقق می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک شدن مسئولین به مردم است، گفت: حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها برای رفع کم و کاستی ها افتخاری است که به برکت برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
او افزود: ما امروز امنیت خود را مدیون خون بزرگ مردانی هستیم که از جان خود گذشتند تا ارزش های اسلامی پا بر جا بماند لذا بر خود می دانیم تا ادامه دهنده راه شهدا که خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند باشیم.
مرتضوی که در بین نمازگزاران مسجد ولی امر(عج) محله دستغیب حضور پیدا کرده بود، عنوان کرد: در صدد هستیم تا پیرو توافقی که مجموعه شهری با وزارت دفاع داشته است، با آزاد سازی اراضی پادگان جی سرانه های خدماتی منطقه ۹ را تامین کنیم که انشاالله در سال آینده این مهم را اجرایی خواهیم کرد.
شهردار منطقه ۹ در ادامه یادآور شد: از دیگر اقدامات کلان در مجموعه شهری در غرب پایتخت عملیات اجرایی ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) می باشد که با اتمام آن شاهد رفع گره ترافیکی و خروج از بن بست خواهیم بود.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه تاکید کرد: با آزاد سازی اراضی پادگان جی و اتمام شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) شاهد تحول در قسمت غربی پایتخت و رونق و شکوفایی خواهیم بود.

انتهای پیام

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 32443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =