آماده‌باش نیروهای شهرداری از روز گذشته/ تهرانی‌ها امروز گرفتار برف نبودند

شهردار تهران از تلاش ۲۷ هزار نیرو برای برف‌روبی امروز خبر داد و گفت: بر اساس آخرین گزارشات هیچ مشکلی از لحاظ تردد در معابر پایتخت نداریم.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به روند برف‌روبی امروز در معابر تهران اظهار کرد: آخرین گزارشات نشان می دهد که امروز مردم هیچ‌گونه گرفتاری در شهر نداشتند.

شهردار تهران از خدمات‌رسانی ۲۷ هزار نیروی شهرداری خبر داد و افزود: از این تعداد روزانه ۱۰ هزار نفر کار رفت و روب را انجام می‌دهند که در روزهای برفی، برف‌روبی را عهده‌دار شدند.

وی گفت: علاوه بر این تعداد ۱۶ هزار نفر نیروی فضای سبز نیز هم برف‌روبی و هم برف‌تکانی انجام می‌دهند و هزار نفر نیروی شهربان و حریم‌بان نیز با خودروهای خود اضافه شدند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

زاکانی با بیان اینکه این آمار، جز آمار نیروهای مناطق ۲۲ گانه است، یادآور شد: کل سیستم در مناطق آماده باش هستند؛ مناطق ما شامل منطقه ۱،۲،۳،۴،۵،۶،۲۱ و ۲۲ که بیشتر در معرض بودند در کنار سایر مناطق از روز گذشته در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف از ساعت ۱۱ شب گذشته در منطقه یک و دو و همچنین شدت برف در ساعت ۳ تا ۵ صبح، جلسات و هماهنگی‌ها روز گذشته برگزار و انجام شد و از شب گذشته همه نیروها مستقر شدند تا به جای اینکه دنبال برف بدوند، برف‌روبی را انجام دهند تا مردم راحت‌تر باشند.

انتهای پیام/

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 32474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =