اجرای ایمن‌سازی گودهای پرخطر منطقه ۲۲ براساس اولویت‌بندی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه در راستای ضرورت پایش ، رصد ،تعیین و تکلیف ایمنی گودهای پر خطر در سطح این منطقه گفت: ایمن سازی گودها پرخطر منطقه ۲۲ براساس اولویت بندی اجرا می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علیرضا علی بخشی در نشست گودهای پر خطر و مجتمع های نا ایمن در سطح منطقه با همراهی شهرداران نواحی شش گانه ،نمایندگان فنی و عمران و بحران ، شهرسازی ، حقوقی منطقه ۲۲ ، سازمان آتش نشانی و همچنین برخی مدیران مجتمع های سطح منطقه ۲۲ اظهارکرد: : ضمن بررسی گودهای پر خطر و با توجه به اهمیت موضوع در سطح منطقه ۲۲ نظر به شرایط جوی و ناپایدار ، می بایست با تایید سازمان اتش نشانی نسبت به تجهیز و تکمیل نمودن مجتمع ها و سیستم های اعلام حریق اقدام می گردد و مراحل ایمن سازی به صورت مستمر توسط کمیته ایمنی پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه گردد .

علی بخشی افزود : این جلسه پیرامون موضوع گودهای پرخطر نواحی یک و دو و پنج و نیز ایمن سازی مجتمع های تجاری منطقه شامل مجموعه تجاری اداری باملند و طوبی برگزار شد .

وی اظهار داشت : امید است با پیگیری های مستمر کمیته ایمنی منطقه ۲۲ تمام تلاشمان این است که ایمنی گودها و مجتمع های تجاری پر خطر به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام

۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 32521

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =