حضور ۲۰۰ بسیجی شهرداری تهران در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی

شهرداری منطقه۸ مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بسیجیان شهرداری تهران را برگزار و منطقه ۸ در بخش تیمی و انفرادی بانوان مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ علیرضا شاهمیرزاد فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۸ با اعلام این خبر گفت؛ این مسابقات با حضور ۲۰۰ بسیجی‌ از معاونت‌ها، مناطق۲۲گانه و سازمان‌های شهرداری تهران در سوله بحران منطقه۸ برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران در این رقابت یک‌روزه که با حضور داوران رسمی فدراسیون تیراندازی انجام گرفت در دو گروه تیمی و انفرادی ویژه آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند و در پایان این روز ورزشی در منطقه۸ تهران، نفرات و تیم‌های اول تا سوم مشخص و با اهدای جام از این ورزشکاران تقدیر شد.

فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه۸ گفت: برگزیدگان بخش تیمی آقایان به ترتیب تیم‌های حوزه‌های بسیج مالی و منابع انسانی و برنامه ریزی (شهروند)، معاونت خدمات شهری و حوزه بسیج منطقه ۳ و منتخبین اول تا سوم تیم بانوان به ترتیب مناطق سه، هشت و شش شهرداری تهران بودند.

شهمیرزاد ادامه داد: نفرات اول تا سوم بخش انفرادی آقایان، نیز از حوزه‌های بسیج مالی و منابع انسانی و برنامه ریزی (شهروند)، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سازمان آتشنشانی تهران بودند و در بخش انفرادی بانوان نیز مناطق ۸،۳ و ۴ به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

انتهای پیام 

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
کد خبر: 32588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =