افتتاح فاز نخست کمربند سبز تهران در منطقه ۲۰

سخنگوی شهرداری تهران به تشریح آخرین جزئیات رویداد امیدوافتخار در هفته جاری پرداخت و گفت: بنا است تا ساعاتی دیگر فاز نخست کمربند سبز پایتخت با حضور شهردار تهران در منطقه ۲۰ حوالی بزرگراه امام علی (ع) به بهره‌برداری برسد.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره وضعیت پویش امیدوافتخار طی هفته جاری گفت: روز گذشته، آیین افتتاح و آغاز ساخت ۷ پروژه عمرانی منطقه ۴ برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس، مقبره الشهدای پارک مجیدیه به مساحت ۲۰۰ متر مربع، عملیات احداث گذر ۱۵ متری شادمان به طول ۲۵۰ متر و مساحت سه هزار و ۷۵۰ متر مربع، مرمت ۳۲ چشمه و احداث ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی در سطح منطقه، پیاده‌رو سازی و مناسب سازی خیابان‌های شاهد و جشنواره به طول دو کیلومتر، جمع آوری آب‌های سطحی خیابان‌های بنی هاشم و فرجام مجموعا به طول ۲ کیلومتر، تعریض خیابان دانش به طول ۲۲۰ متر، احداث دیوار حائل به طول ۳۵ و ارتفاع ۶ متر و مسقف سازی پایانه علم و صنعت به مساحت ۷۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

محمدخانی با اشاره به سی و دومین رویداد امید و افتخار اظهار کرد: بنا است تا ساعاتی دیگر فاز نخست کمربند سبز تهران با حضور شهردار تهران به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این افتتاح در منطقه ۲۰ شهرداری تهران برگزار می‌شود، گفت: عصر امروز، حوالی بزرگراه امام علی (ع) جنوب و شمال این بهره برداری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سی و سومین رویداد امید و افتخار که سه‌شنبه ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود گفت: شهردار تهران با حضور در پویش امید و افتخار دوم اسفندماه از رویدادهای متعدد و متمرکز بر حوزه ورزشی رونمایی خواهد کرد.

سخنگوی شهرداری تهران  با بیان اینکه افتتاح این پروژه در منطقه ۷ کلید می‌خورد افزود: مناطق ۷، ۱۸، ۴ و ۱۹ در این بسته ورزشی حضور دارند و احداث، بازسازی و بهسازی مجموعه‌های ورزشی در این بسته دیده شده است.

محمدخانی ضمن تشریح این بسته ورزشی اظهار کرد: بازسازی و بهسازی مجموعه‌های ورزشی سهند، فدک، شهر سالم، آیت الله سعیدی، احداث زمین چمن مصنوعی صبای حکیمیه و زمین چمن مصنوعی پلیس، احداث مجموعه ورزشی مرودشت، نوسازی زمین چمن مصنوعی ۱۵ خرداد و. از جمله مواردی است که در دوم اسفندماه سال جاری کلید می‌خورد.

سخنگوی شهرداری تهران با تشریح افتتاح مجموعه ورزشی مرودشت در منطقه ۷ که این پویش در این مجموعه با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود گفت: عملیات احداث مجموعه مرودشت در سال ۱۳۹۵ شروع و در سال ۱۳۹۶ متوقف شد و در حال حاضر با توجه به کمبود فضاهای ورزشی منطقه، مجددا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

محمدخانی در پایان گفت: همچنین، سی و چهارمین رویداد امید و افتخار به منطقه ۲۱ اختصاص دارد که سوم اسفندماه برگزار می‌شود. وی در پایان اظهار کرد: احداث بازسازی و تجهیز مددسرا، احداث دسترسی کندرو به تندرو در بزرگراه شهید لشگری، احداث خانه سالمندان فرآهنگ، احداث مسیر دوچرخه شهرک آسمان، بهسازی رفیو‍ژ میانی بولوار ولیعصر شمالی، پایان عملیات اجرایی و تجهیز درمانگاه شهرک آزادی، پروژه مشارکتی مسجد شهرک استقلال محله جزیره، کلنگ زنی درمانگاه ویلاشهر، کلنگ زنی بوستان انرژی در زمره پروژه‌های منطقه ۲۱ در پویش امید و افتخار است.

منبع: آنا

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 32637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =