از کاشت نهال مزین به نام شهدا تا سبز شدن مدارس منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از کاشت نهال به نام شهدا، با حضور جمعی از پدران شهیدان بزرگوار و همراهی مشتاقانه دانش آموزان در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با تاکید بر اینکه مردم دارالمومنین تهران در آستانه سال جدید یاد و خاطره شهدا را با کاشت نهال گرامی می دارند، گفت: در این راستا ده ها نهال مزین به نام شهدا توسط پدران بزرگوارشان و با همراهی دانش آموزان و شهروندان در خاک شهید پرور دارالمومنین تهران جای گرفت.

سالاری پور همچنین با اشاره به سبز شدن مدارس دارالمومنین در اسفند ماه همزمان با اجرای طرح بهاران خدمت گفت: با توجه به شروع نهضت درختکاری و به منظور افزایش سرانه ی فضای سبز منطقه و بهبود فضای بصری مدارس نسبت به سبز شدن مدارس با کاشت نهال اقدام شده است. 

وی ادامه داد: بر این اساس و به منظور مانوس شدن بیشتر دانش آموزان با فضای سبز، نسبت به کاشت نهال در مدارس مقطع دوره ابتدائی و متوسطه، با همراهی مشتاقانه بیش از ۳۶۰ دانش آموز اقدام شد.

شهردار منطقه یاداور شد: همزمان با این مراسم مراسم کاشت نهال تا ۱۵ اسفند ادامه دارد و به همت کارشناسان مرکز« تام» غرفه آموزشی در خصوص گلها و گیاهان فضای سبز برای خانواده ها علاوه بر اهدای گل و گیاه دوره های آموزشی برگزار می کنند.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 32744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =