گشت فراموز سیار در مدارس ابتدایی منطقه ۱۲

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای فراموز سیار (آموزش‌ مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان) در مدارس ابتدایی سطح منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیر حسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ گفت: گشت‌ فراموز سیار با هدف ارتقای سطح سواد اجتماعی دانش‌آموزان برای گروه مخاطب ۶ تا ۱۲ سال در منطقه ۱۲ در حال اجراست.

ساداتی با تأکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های اجتماعی در برخورد با بحران‌های دوره‌های مختلف زندگی افراد افزود: ‎فراموز سیار در قالب گروه آموزشی متخصص متناسب با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سلامت محور از طریق اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش عروسکی، مسابقه و اهدای جوایز به کودکان به کار خود می‌پردازد.

وی از اجرای این برنامه در ۱۰ مدرسه ابتدایی منطقه تاکنون خبر داد و بیان کرد: این مدارس شامل ایمان، قدوسی، سادات، ریحانه، بدر، ایران، ۲۱ بهمن، امید امام، معین و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) بوده که ارائه این نوع خدمات تا پایان سال تحصیلی در دیگر مدارس ابتدایی ادامه خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ادامه داد: ‎آموزش و توانمندسازی کودکان در حوزه مهارت‌های رفتاری، موجب ارتقای فرهنگ خودمراقبتی، کنترل خشم و کنترل رفتارهای پرخطر گروه مخاطب خواهد شد و به همین دلیل خانواده‌ها و مسؤولان حوزه فرهنگی و اجتماعی لازم است اهتمام بیشتری برای ارتقای این مهارت‌ها در نسل جوان داشته باشند.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 32753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =