توزیع قبوض عوارض پایدار با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه ۶

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه۶، از برگزاری جلسه بررسی نحوه توزیع قبوض عوارض نوسازی و پسماند با بهره گیری از ظرفیت کارکنان این منطقه در این طرح خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، علی سجادی پور با اشاره به تاکیدات شهردار تهران برای ارتقای درآمدهای پایدار و جلب مشارکت شهروندان تهرانی گفت: پرداخت به‌موقع عوارض گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و تضمین‌کننده توسعه زیرساخت‌های شهری و پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان حرکتی به‌سوی تأمین هزینه‌های مرتبط با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی خواهد بود.
معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه یادآور شد: عوارض نوسازی ازجمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی این دستگاه و موجب خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود، امید است با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با جلب اعتماد شهروندان شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنان در یاری‌رساندن به شهرداری باشیم.
سجادی پوردر خصوص توزیع قبوض انبوه گفت: عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه شش طی هفته آینده آغاز و تا نیمه اول اسفند ماه سالجاری در سطح منطقه توزیع می شود.
وی اضافه کرد: مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا ۲۹ اسفند ماه پرداخت کنند مشمول ۱۰درصد تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران می شوند و جریمه دیر کرد آنها بخشوده خواهد شد.
سجادی‌پور با تاکید بر لزوم همدلی و هم‌افزایی تمامی کارکنان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش نیروهای خدوم شهرداری تهران و نزدیک شدن به ایام پایانی سال، روند رو به رشد درآمد شهرداری تهران بیش از پیش محقق شود.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 32829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =