رویداد "اینواسپرت" به گام پایانی نزدیک می‌شود

با برگزاری آخرین جلسه بررسی طرح های برگزیده اینو اسپرت، حمایت از دانش‌بنیان‌ها در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای ورزش شهروندی، وارد فاز اجرایی می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، رویداد اینو اسپرت (InnoSport)، در راستای هوشمندسازی فرآیندهای ورزش شهروندی و بهبود عملکرد مجموعه‌های ورزشی؛ به عنوان هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران محسوب می‌شود که با همکاری دبیرخانه "تهران هوشمند" در سه محور"استفاده از ابزارهای نوین به منظور ترغیب و توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان"،" استفاده از ابزارهای نوین به منظور معرفی، اطلاع رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی" و "پایش و کنترل تأسیسات و نگهداشت مجموعه‌های ورزشی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برگزارشده است.

بر اساس اعلام معاونت برنامه‌ریزی سازمان، آثار ارسالی بررسی و ۵ طرح به عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب و با برگزاری آخرین نشست هماهنگی که فردا؛ ۸ اسفند ماه با حضور برگزیدگان، دبیرخانه تهران هوشمند و معاونت برنامه‌ریزی سازمان در محل سالن جلسات سازمان ورزش به انجام می رسد؛ منتخبین نهایی معرفی و پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این‌باره اظهار داشت: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن، نیازسنجی و شناسایی چالش‌های موجود، ضرورتی است که می‌تواند نقشه راه آینده را به خوبی ترسیم کند.

وی ادامه داد: در این راستا، مهم ترین مشکلات و چالش‌ها در عرصه ورزش شهروندی و نیز مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش سازمان شناسایی شد. از سوی دیگر، لزوم تحقق منویات رهبری، زمینه برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی را فراهم آورد.

برگزاری دو رویداد مشابه در سال‌های گذشته با نام های" ورزشی شو" و " اسپورتک" به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 32878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =