عدالت‌محوری زمینه‌ساز افزایش حس تعلق و وفاداری کارکنان

پنجمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران در دور اول برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی و در راستای اجرای دور اول برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان، مدیر کل سرمایه انسانی به همراه جمعی از معاونین و مدیران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران حضور یافت و مسایل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی این مجموعه را مورد بـررسی قرار داد.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شورا رسیدگی به مشکلات کارکنان، بازدید و هم‌اندیشی با مدیران مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌ها و ... را اقدامی مثبت و موثر دانست و بر ادامه این روند جهت رفع مشکلات همکاران گرامی و ارتقای سطح رضایت‌مندی آن‌ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این برنامه طی نشستی علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گزارشی از عملکرد سازمان ارایه و به تشریح ساختار تخصصی سازمان، سامانه‌ها و امکانات مورد استفاده پرداخت، در ادامه مشکلات و معضلات موجود بررسی و راهکارها و دستورات لازم از سوی مدیرکل سرمایه انسانی در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی ارایه شد.

در ادامه مردانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‎های صورت‌گرفته، بهترین سرمایه در مجموعه شهرداری را سرمایه انسانی دانست و ثمره این دیدارها را توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل جهت ارتقای بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی برشمرد.

مدیر کل سرمایه انسانی در بخشی از سخنان خود عدالت‌محوری، تکریم و پاسخ‌گویی به مطالبات همکاران را زمینه‌ساز افزایش حس‌تعلق و وفاداری کارکنان به مجموعه عنوان کرد و تبیین شفاف قوانین و پرهیز از دوگانگی عمل‌کردن در راستای احقاق حقوق همکاران و تحقق عدالت‌محوری را ضروری دانست.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد انگیزه، تقویت وجدان‌کاری و ارتقای سطح بهره‌وری کارکنان گام موثری در خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و پیشبرد اهداف مدیریت شهری برداریم.

در ادامه مسئولان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه، در جریان روند و نحوه فعالیت‌های این سازمان قرار گرفتند؛ در ادامه تعدادی از کارکنان با مدیر کل سرمایه انسانی دیدار و گفت‌وگو  و درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 32887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =