کیفیت در مدیریت شهر با روحیه مشارکت جویی نوجوانان

آئین تفیذ احکام شهرداران مدارس منطقه۱۴با شعار مشق مشارکت و همدلی و با تاکید بر توسعه و آبادانی مدارس با بهره مندی از ظرفیت فعالان و نخبگان نوجوان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، احکام ۲۵ شهردار مدرسه و معاون شهردار ان طی مراسمی با حضور امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، پیرهادی عضو شورای اسلامی شهرتهران، بیانی رئیس آموزش و پرورش منطقه، سالاری پور شهردار و جمعی از مدیران شهری با همراهی دانش آموزان ۲۵ مدرسه، در منطقه۱۴ اعطا شد.

 امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برگزاری انتخابات در دوران نوجوانی و حضور دانش آموزان نشان دهنده دموکراسی در جامعه است، گفت: امسال در مجموع ۱۵۵هزار نفر در انتخابات شهردار مدرسه در مناطق ۲۲گانه شهرتهران شرکت کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان منتخب شهردار مدرسه و معاون با ما همکاری می‌کنند.

امیری ضمن تقدیر از برنامه ریزی و انتخابات منظم مدیریت شهری منطقه۱۴، افزود: با این اتفاق خوب دانش آموزان به عنوان امانت داران دوستان و همکلاسی هایشان  مشق مشارکت و همدلی که شعار امسال طرح شهردار مدرسه است را تمرین می کنند و  برای توسعه و آبادانی مدرسه خود و شعاع ۵۰۰متری مدارس گام برمی دارند.

بیانی رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم مشارکت و مسئولیت پذیری دانش آموزان و فعالیت های   گروهی در مدارس به عنوان اجتماعی کوچک را مثبت برشمرد .

 پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز،  تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی را  از اهداف طرح شهردار مدرسه دانست و ابراز امیدواری کرد:  با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های متولی اتفاقات خوبی توسط آینده سازان این مرز و بوم  حاصل شود.

محمد امین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران با اشاره به اینکه مشارکت‌های اجتماعی نوجوانان و دانش آموزان در ارتقای فرهنگ و نتیجه بخش بودن برنامه‌های اجتماعی و فعالیت‌های شهری و در کل پیشرفت در همه امور موثر است، گفت: تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری از جمله اهدف انتخابات شهردار مدرسه است که بخوبی در منطقه اجرایی شد.

سالاری پور ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان فعال منطقه با بیان اینکه شهر تهران به عنوان یکی از کلانشهرهای دنیا به شمار می آید و اداره موضوعات مختلف نیازمند انرژی، مسئولیت پذیری، تلاش و اندیشه است، اظهارداشت: بدون تردید

 ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان به عنوان نسل جوان و پر انگیزه   و حضورشان در زمینه های مرتبط با مدیریت شهر  ، در بهبود عملکرد مدیران شهری و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اجتماع محور فراخور نیاز دانش آموزان  همچنین توسعه و آبادانی مدارس  مثمر ثمر است.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 32903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =