ضرورت وصول فوری مطالبات و معوقات از دستگاه‌های مختلف

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری با اشاره به اینکه یکی از چالش ما عدم وصول مطالبات از دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است، گفت: متاسفانه این موضوع موجب محدود شدن توان مالی این شرکت جهت ارائه خدمات می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، وحید رضا انارکی محمدی در نشست بررسی وضعیت مالی این شرکت با بیان اینکه حجم بالای مطالبات شرکت طی سنوات گذشته منجر به  کمبود منابع مالی شده است، افزود: مطمئناً پرداخت نشدن به موقع مطالبات انجام وظایف و ماموریت‌های محوله را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، خواستار پیگیری جدی و مستمر وصول مطالبات با هدف تقویت نقدینگی این شرکت شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که زیربنای پیشرفت و توسعه هر سازمان و ارگانی توجه به مؤلفه‌ها و رعایت انضباط مالی است، بیان داشت: این رویکرد منجر به کاهش فساد اداری و مالی خواهد شد.

انارکی محمدی نظم و انضباط در کار را ارزشمند توصیف و افزود: باید برای خود و جایگاه شرکت شان و منزلت قائل شده و در کار و فعالیت ضمن تلاش هر چه بیشتر به کیفیت خدمات ارائه شده نیز توجه داشته باشیم.

وی تعامل، همکاری و هماهنگی بین بخشی، احساس مسئولیت و پاسخگوئی، تسریع در روند امور محوله و خدمت هر چه بهتر به ذینفعان و پرهیز از هرگونه خطا و عمل به ضوابط و مقررات را از همکاران خود خواستار شد.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 32929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =