رعایت مقررات ملی ساختمان وظیفه همگانی است

شهردار منطقه۱۱ تهران در صفحه توییترش نسبت به حادثه آتش سوزی ساختمان ۱۵۳ واکنش نشان داد و توجه به مقررات ملی ساختمان را الزامی دانست.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه در واکنش به حادثه دلخراش ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار و شهادت آتش‌نشان دلاور در صفحه توییترش نوشت:

تخلف وحریق در ‎ساختمان۱۵۳ خیابان بهار،جان یکی ازبهترین همکارانمان ‎(شهیدرضادارابی) راگرفت،داغ بردل گذاشت وخسارت به بارآورد.
رعایت ‎مقررات ملی ساختمان ضامن آرامش است و یک وظیفه همگانی.

درمقابل ایمن سازی مقاومت نکنیم چرا که پیشگیری بهترازدرمان است.

وی پیش از این نیز در توییتی دیگر به زلزله دو کشور مجاور سوریه و ترکیه و جان باختن بیش از ۵۰هزار نفر در این بلای طبیعی اشاره کرده بود و نوشت: زلزله هولناک ترکیه‌وسوریه،بیش از۵۰هزارکشته،صدهاهزارزخمی،آواره ومیلیاردهادلارخسارت به بارآورده وآثار مخرب روحی آن سالها ادامه خواهد داشت.

جلوی ‎زلزله را نمی‌توان گرفت ولی بارعایت ‎مقررات ملی ساختمان میتوان خسارتهارا کاهش داد،دربرابرایمن سازی مقاومت نکنیم! پیشگیری بهتر از درمان برای شهر ایمن است.

وی در اقدامات ایمن سازی و توجه به موضوع شهر ایمن طی سال گذشته نیز در اخبار و واکنش های فضای مجازی به موارد متعددی نظیر: پلمب پاساژ ناایمن آزاد(دراکولا)؛ الزام پاساژ علاالدین و مهستان به رعایت مقررات و ایمن سازی و برگزاری کمیته های متعدد ایمنی اقدام کرده بود.

 موسوی می‌گوید: تلاشمان در منطقه۱۱ رسیدن به شهر ایمن است و برای این موضوع تعامل زیادی با مالکین داریم تا بتوانیم با تسهیلگری از وقوع حوادث پیشگیری کنیم.

 رعایت مقررات ملی ساختمان وظیفه همگانی است

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 32950

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =